neVah Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Skrivet 31 Oktober 2004 Sony ericsson och samsung e ju bäst...men det visste ni väl redan:P vad har du för mobil? jag hade an Alcatel t612 tror jag det var... men mamma tvättade den i tvättmaskinen så nu har den pajat... jag jag kanske ska få en sonyericsson z600 eller någon samsung när jag fyller åtr nu nästa nåndag (när skolan börjar)förut ville jag ha en Sony Ericsson Z1010 för det std på tryck här!!(sony ericsson) att den var bra och det var den... MEN...när man får hålla i den och se den så är den ju inte så himla skön...den e ju j*****t fet... hade den inte varit fet hade den sålt mer än en Sony Ericsson T630 som anses vara Sony Ericssons mest sålda telefon... :cool: Citera
Autobahn Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Skrivet 31 Oktober 2004 Nokia 3510i ;) Funkar väl & gött för mej B) Citera
neVah Skrivet 31 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 31 Oktober 2004 många som har nokia... har ni comviq? Citera
Gäst Tutankoopa Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Skrivet 31 Oktober 2004 En sony ericsson vet ej moddelens namn Citera
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Skrivet 31 Oktober 2004 Har det inte blivit tillräckligt många såna här trådar :angry: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.