Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Någon som har förslag på nya spel? Jag vill inte ha förslag på: Halo 2, Burnout 3, Ninja Gaiden och Fable, för de har jag redan bestämmt mig att jag ska köpa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 finns typ inga fler ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 GTA: San Andreas när de kommer ut till xbox :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 mmm men det e ju typ om ett halvår :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Våren 2005 De é långt kvar :( Counter-strike kanske B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Counter-Strike suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Splinter cell: chaos Theory Prince of Persia: Warrior Within Far Cry: Instincts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag gillar inte Splinter Cell spelen, de är så svåra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag gillar inte Splinter Cell spelen, de är så svåra :) träna så blir du bättre. Jag vet att MeM är grym men frågar är!! är han grymmare än mig på det :o Varförinte PoP 2 det ska äga. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 PoP 2 är Prince of Persian antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jupp.. Gillar du inte Splinter Cell och Sam Fisher ?! Skärpning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Det är bra men för svårt för mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg