Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Alla borde ge Chaos Theory en chans.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 mm jag tycker splinter cell spelen e roliga :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Alla borde ge Chaos Theory en chans.. Köp ett åt mig :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Nej, tack. Alldeles för dyrt :rolleyes: Nooobie, du är numera min vän :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 tackar tackar :D du e min också :) det e grymmt att man kan ha kniv :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 På Chaos Theory ? Jupp. Xray, jag tycker du ska köpa Pandora Tommorow. Och sedan på Chaos Thoery i juleklapp ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag har inte änns klarat första banan (inte träningen) på Splinter Cell. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag har inte änns klarat första banan (inte träningen) på Splinter Cell. Samma här Xray :ph34r: För jag har inte ens testat de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Ett förslag: James Bond:Everything or Nothing, det är kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 nej jag lovar du tröttnar på det direkt snälla köp det inte :cry: mitt värsta misstag när jag köpt ett spel :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Gillar inte James Bond spel de är för enkla, själv köpte jag Nightfire för ett par år sedan <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 nej jag lovar du tröttnar på det direkt snälla köp det inte :cry: mitt värsta misstag när jag köpt ett spel :( Ja, det är kanske ett spel för dom lite mindre(9-10 år) men det är hyfsat kul.Det var typ i Januari jag skaffade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg