neVah Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jag tycker: kung fu chaos...men det är gammalt tror jag...jag har fått det av en kompis... counter-strike-prince of persia: the sands of time... soul calibur 2 grabbd by the ghoulies... the lord of the rings: the kings return men innan du köper spel, tänk efter om det inte e nåt annat du vill ha... för det finns mycket saker som är bättre än spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jag vet 2 skit bra spel som du borde köpa man fastnar direkt i dem :P 1 elderscolls 3 morrowind 2 soulcalibur2 3 starwars kotor och kanske men helst nån av de där uppe men omdu inte tycker nån av dem så tipsar sw battlefronts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag tycker inte Soul Calibur 2. Jag lånade det av en kompis och jag klarade ut det på 4 dagar. XIII är ett hyfsat spel, så kanske det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag tycker inte Soul Calibur 2. Jag lånade det av en kompis och jag klarade ut det på 4 dagar. XIII är ett hyfsat spel, så kanske det. Soul Calibur 2 det är rätt kul (spciellt när man gillar fighting spel) men det är lite för kort tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jupp.. Gillar du inte Splinter Cell och Sam Fisher ?! Skärpning. Gillar Splinter cell(ett av dom bästa spelen och bästa grafiken på Xbox enligt mig) men jag kan inte hålla med om att Sam Fisher är specielt bra så himla tråkig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg