Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Intressant det här.. Vad händer med förhandbokningarna då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 mm håller med hoppas det tar nåra år innan nya konsollen kommer typ 2 år så man hinner.. lr å andra sidan blir gc spel billigare och om hankontroller till gc funkar till nya konsollen blir det bra :) gc är bra nästa konsoll lär äga då menar jag in te ds men den lär äga kankse den också!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Det värsta har hänt. De måste nu spara en sådan ultimat titel som Zelda till NDS för att komma igång med försäljningen. Gamecube har gått under :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 På E3 sa dem att det kommer till GC! du har fel! Nessen du har fel det kommer inte komma nån Nintendo Reveloution(Gamecube2)Om du läser längre ner på Gamecube på Gamereactor.se så får du se att det står att det iallafall inte kommer bli nåt av det utan Gamecube kommer att fortsätta 2-3 år till sedan kan det komma en ny nintendo konsol" :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 För längesen, MM.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 gamecube revelustion :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Intressant det här.. Vad händer med förhandbokningarna då ? Jag förhandsbokade aldrig, men troligen så får de spelet när Nintendo Revolution kommer, eller pengarna tebax nu.. Men iaf, detta kanske är ett dumt rykte, men jag vet att jag läste det på gamereactor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag tror jag ska köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag ska köpa det första dan det är ute Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag måste börja spara nu om det är sant altså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg