wildwolf Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 ja spelar data eller titta på tv ringer en kompis eller läser kalle anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 "stöter på nån" träffa någon man känner eller nåt annat? :P Nåt annat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Sover, spelar, äter... finns så mycket att göra, hur kan man få tråkigt? Har tråkigt på dagarna nu på lovet. Min PS2 kontroll gav upp. Det är min andra sony kontroll som börjar spela av sig själv. När slutade dem göra hållbara kontroller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Sover, spelar, äter... finns så mycket att göra, hur kan man få tråkigt? Har tråkigt på dagarna nu på lovet. Min PS2 kontroll gav upp. Det är min andra sony kontroll som börjar spela av sig själv. När slutade dem göra hållbara kontroller? när började dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag brukar spela pingis,köra gamecube,dra upp till Centrum o se om man stöter på nån,va på datan :) Vad menar du med va på datorn?, som att sätta på den? eller ba ligga på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (x0t @ 03/11-2004 19:48:44) Jag brukar spela pingis,köra gamecube,dra upp till Centrum o se om man stöter på nån,va på datan :) Vad menar du med va på datorn?, som att sätta på den? eller ba ligga på den? Gissa.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (x0t @ 03/11-2004 19:48:44) Jag brukar spela pingis,köra gamecube,dra upp till Centrum o se om man stöter på nån,va på datan :) Vad menar du med va på datorn?, som att sätta på den? eller ba ligga på den? han skrev faktiskt DATAN och inte DATORN.. och dom e två helt olika saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Vad är skillnaden mellen datan och datorn? Det är väl i praktiken samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 data - information dator - grafikkort, ram-minne osv. helt olika.. och det är svårt att "sätta på" data... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Man kan ju dra till närmaste centrum och hänga lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Host! Inte om har lika skruvad tanke bana som jag... sätta på datan.... yuck! Men nu fattar jag skillnaden. Men jag ska aldrig använda meningen igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.