Escain Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 man kan itte vara stor å använda bumerangen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 det har du rätt i Draghon men vilket håll ska jag ner i .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 det som fins vid trädet vid slotet i början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 I zeldas rum där man ska skuta på mario först sen den andra sidan så kommer ju en och kastar bomber istället för bumurang! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 vakten kastar aldrig bumerangen....bara bomber Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 Nä vet men det skrev dom ju i fusk arkivet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 men då måste den personen skrivit fel eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 kan jag få hjälp hur kommer man in i fire tempele :new_snipersmilie: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 kan jag få hjälp hur kommer man in i fire tempele :new_snipersmilie: gå in i goron city och kasta en bomb på goron som rullar omkring på andra våningen, så får du eld-dräkten av honom, sen går du ner till kungens tron och knuffar den åt sidan och går igenom och följer vägen till fire temple (om jag minns rätt :? ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 hur gör man precis i början av fire tempel när man ska hoppa över en klippa men där man ska landa e det en stor sten hur tar man sönder den?? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 se den andra tråden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matand Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Hur får man den fjärde flaskan? :1_h: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg