Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Allting. Jag kan alla Skulltullas utantill. jag kan nästan alla, men en del fick man leta efter, bra att det syns var man har tagit dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 annars är det ju bara att göra det där Vid Hyrule castle.....med bumerangen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ja, men då finns det ju fortfarande massa skulltulas nånstans i Hyrule... har du gjort det vid slottet med bumarangen nån gån? jag gjorde det på en fil och fick ca 150 skulltulas, det tar sk*t lång lit och är tråkigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 72 timmar eller....mitt rekord utan att få alla hjärtbitar och föremål är 23 timmar (ungefär) oj det var rätt dåligt, jag har ca 20 timmar MED EXAKT ALLT! Ha ha hahahaha jag klarar ju MQ på mitt DD på 14 timmar. vad är DD???? Disc drive en trippelt så svår MQ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag har 98 skulltullas utan att fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag har faktiskt tagit Alla skulltulas (utan hjälp av Hyrule castle) fast det har jag bara gjort en gång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det har jag gjort 2 gånger, det e ju rätt lätt, man ser ju med hjälp av Skulltula bilden på kartan när man rensat ett område... fast man måste ha Scarows sång... jag har hört att det kan hända nåt om man tar 200 skulltulas? e det sant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 nej... inte vad jag vet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ganondorf och Ganon är dom enklaste bossarna i spelet när man är vuxen! Roligaste bossar: 1:Twinrova(båda delarna) 2:volvagia 3:Phantom Ganon 4:Ganondorf 5:Bongo-Bongo 6:Ganon 7:King Dodongo 8:Barinade sist men också minst 8:Gohma http://www.nintendo-se.com/development/zeldasidan/bossar.asp?visa=ocarina/ot_ganon.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 det har jag gjort 2 gånger, det e ju rätt lätt, man ser ju med hjälp av Skulltula bilden på kartan när man rensat ett område... fast man måste ha Scarows sång... jag har hört att det kan hända nåt om man tar 200 skulltulas? e det sant?det finns väl bara 100 skulltullas det har jag hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Ganondorf och Ganon är dom enklaste bossarna i spelet när man är vuxen! Roligaste bossar: 1:Twinrova(båda delarna) 2:volvagia 3:Phantom Ganon 4:Ganondorf 5:Bongo-Bongo 6:Ganon 7:King Dodongo 8:Barinade sist men också minst 8:Gohma http://www.nintendo-se.com/development/zeldasidan/bossar.asp?visa=ocarina/ot_ganon.gif jag tycker inte att nån är speciellt svår men jag tycker däremot inte att Ganon är LÄTTAST utan det är väl Morpha, Gohma och Twinrova man kan får hur många Golden skultulas som helst om man använder fusket som står på Fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Haha jag har 2636 skulltullas med det fusket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg