Zeem Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 1:Big goron´s sword 2:ocarina(warpa över hurule) 3:master sword 4:giant knife :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Master sword och pilbågen är de mest användbara vapnen så jag tycker dem i alla fall.. Annars använder jag olika vapen vid olika tillfällen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jag håller helt med dig Joy....men måste tex använda longshot för att ta sig upp från Gerudos fängelse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Master sword och pilbågen är de mest användbara vapnen så jag tycker dem i alla fall.. Annars använder jag olika vapen vid olika tillfällen.. de e klart man gör, man använder ju inte pilbågen när man ska hooka sig te x... själv gilalr jag de flesta vapen förutom pinnen o nöten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 1. pilbågen+alla olika pilar 2. biggoron sword 3. nötterna (man kan slå ganon me ba nötter, därför) 4. resten av alla vapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 hur kan du gilla nöten, jag har aldrig använt den nånsin... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag håller helt med dig Joy....men måste tex använda longshot för att ta sig upp från Gerudos fängelse det funkar med hookshot också! Vad är goron special crop för något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 När man är vid Gerudo fängelset måste man antagligen ha Longshot, därför att man kommer till gerudo valley efter man fått longshot, och longshot får man i watertemple... Alltså borde man inte ha hookshot i det läget.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 När man är vid Gerudo fängelset måste man antagligen ha Longshot, därför att man kommer till gerudo valley efter man fått longshot, och longshot får man i watertemple... Alltså borde man inte ha hookshot i det läget.. man måste ha longshot för att nå lådan i sandstormen när man följer spöket goron special crop är väl på majoras mask...det är powder keg och den får du när du klarat Snowhead temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 När man är vid Gerudo fängelset måste man antagligen ha Longshot, därför att man kommer till gerudo valley efter man fått longshot, och longshot får man i watertemple... Alltså borde man inte ha hookshot i det läget.. man måste ha longshot för att nå lådan i sandstormen när man följer spöket goron special crop är väl på majoras mask...det är powder keg och den får du när du klarat Snowhead temple ' det e klart man måste ha långshot, det går ju INTE att använda hookshot, för man kan inte komma vidare utan longashot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 mina favo vapen är master sword hylian sheild kokiri stövlarna kokiri kläderna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 När man är vid Gerudo fängelset måste man antagligen ha Longshot, därför att man kommer till gerudo valley efter man fått longshot, och longshot får man i watertemple... Alltså borde man inte ha hookshot i det läget.. man måste ha longshot för att nå lådan i sandstormen när man följer spöket goron special crop är väl på majoras mask...det är powder keg och den får du när du klarat Snowhead temple i fire temple pratar dom fängslade gorana om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg