Hoppa till innehåll

zelda ocarina of time

catarina

Rekommendera inlägg

• Svar 314
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Master sword och pilbågen är de mest användbara vapnen så jag tycker dem i alla fall.. Annars använder jag olika vapen vid olika tillfällen..

de e klart man gör, man använder ju inte pilbågen när man ska hooka sig te x... själv gilalr jag de flesta vapen förutom pinnen o nöten!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man är vid Gerudo fängelset måste man antagligen ha Longshot, därför att man kommer till gerudo valley efter man fått longshot, och longshot får man i watertemple... Alltså borde man inte ha hookshot i det läget..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man är vid Gerudo fängelset måste man antagligen ha Longshot, därför att man kommer till gerudo valley efter man fått longshot, och longshot får man i watertemple... Alltså borde man inte ha hookshot i det läget..

man måste ha longshot för att nå lådan i sandstormen när man följer spöket

goron special crop är väl på majoras mask...det är powder keg och den får du när du klarat Snowhead temple

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

goron special crop är väl på majoras mask...det är powder keg och den får du när du klarat Snowhead temple

'

det e klart man måste ha långshot, det går ju INTE att använda hookshot, för man kan inte komma vidare utan longashot

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

i fire temple pratar dom fängslade gorana om det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...