Zeem Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 kan du skicka pm då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jag eller 0014, eller Joy??? men det ska i vilket fall som helst inte pratas här!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jag eller 0014, eller Joy??? men det ska i vilket fall som helst inte pratas här!!! det var säkert dig han menade eftersom du har mest poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Hej! kan någon säga hyr man får den sista nycklen i gordonsträningsarenan måste ju få ispilen.. Snälla kan någon hjälpa mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 vilka har du tagit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 15 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 jag har tagit den som man kommer till när man använder linse of truth och när man står i det rummet ser man en nyckel mitt i mot, hur kommer man dit? 0014 du pratade om att man skulle stå med ryggen mott en dörr och spela en sång vad gör jag det??? Jag måste ha ispilen när jag går till slottet och det ska jag göra nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 man kan klara det utan ispilarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Vad finns det för sånger kan ingen =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 zeldas lullaby, eponas song, song of storms, suns song, song of time och sarias song warp låtar: Prelude of light Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Hur gör man dom eller hur får man noter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 du måste lära dig dom....antingen via noter på en sten eller av en person....suns song hittar du i en grotta i kakariko graveyard, eponas song lär du dig av maloon, sarias song lär du dig av saria som finns i lost woods, song of time lär zelda dig och zeldas lullaby lär du dig av Impa....när du kommit till zelda efter att du klarat allla vakter lär Impa dig zeldas lulaby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag vet att man kan klara slottet utan ispilen men jag vill ändå ha den så kan någon säga vart man får den sista nycklen i gordonsträningsarena så jag kommer in till kistan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg