Gäst -Snake_bite- Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag vet att man kan klara slottet utan ispilen men jag vill ändå ha den så kan någon säga vart man får den sista nycklen i gordonsträningsarena så jag kommer in till kistan... när du går in i träningen så ska du gå till lejon huvudet framför sig, sen gå du vänster till dörren och där kan man klätra igenom taket till en nyckel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag har 10 skulltags men jag kan inte ha 200 rubis varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 har du pratat med killen i skultula huset ?? för det är av honom man får så man kan ha det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 vet någon hur man får 500? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 30 st! Kolla här: Golden Skulltulas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 kan någon skriva det där fusket som gör att man får mer en 100 gold-skulltulas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 det finns i fuska.se:s arkiv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 a jag vet fast jag förstår inte vad han menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 först ska du ner i hålet och sen ställa dig så nära det vita ljuset som möjligt....försök att rikta dig på skulltulan...sen så dödar du den med slangbellan..sen när skulltula märket kommer fram därbörta så ska du ta den med bumreangen...och när du kastat den så ska du göra en bakåtvolt (håll in Z och styr ner och sen på A)...har du gjort rätt så finns den kvar igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 kan någon skriva det där fusket som gör att man får mer en 100 gold-skulltulas Kan jag få hjälp med detta fuska vill verkligen ha en massa skulltuls MVH catarina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 läs vad jag skrev innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 men vilket håll och ska man vara liten?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg