Aron Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 :?: hur räddar man merry och pippin ur det gamla trädet som håller fast dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlim Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Spring från sida till sida tills trädet försöker slå till dig, hugg till trädets hand/gren och gör så tills tom bombadill kommer. //Zlim Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ocke Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Hur ringer man varnigs klokan i fylke? Mitt framför Green Dragon (Tror att det är det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 jag har för mig att man kastar sten på klockan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vipe Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 du kastar sten med frodo på klockan tror jag,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matte_xx Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Det ska man :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia_Azzer Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 de e ettan ni snacakr om va? för ja känner inte igen ett skit från 2an å 3an om de hära :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ocke Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Jag försöker kasta sten på klokan det funkar inte jag missar hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matte_xx Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Tryck på F tangenten så får du ett sikte :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ocke Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Tack så jätte myket! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matte_xx Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Jag har klarat spelet hur många gånger som helst.Fråga mig om du behöver hjälp :new_angel: :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 matte_xx hur gör man så att man komemr förbi ringvånaderna i början jag blir bara tagen hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.