mrhej Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 för varje cigrett du röker dör du 5 min tidigare! så rök alldrig det är inget gammalt skrock utan det är vetenskapligt bevisat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Hmm...det där lät ju inte bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 tidig... :huh: det visste jag och jag tror inte att någon röker här på fuska förutom kanske dom vid 15års ålder och kanske några modds och admin... :) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 även om man inte dör 5 min tidigare så är det inte bra att röka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Precis.. den inställningen ska man ha till alla droger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 1paket är=1halft glas *nåt väldigt faligt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Tur att inte någon i min familj röker. Men kan känner en massa som gör det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 om en min mamma skulle röka skulle jag drabbas mer av det än hon eftersom röken går ut genom luften så det är egoistiskt att röka! samtidigt och desutom tänker många ungdommar men vaddå? jag röker bara marbro light men light är farligare än vanlig eftersom man drar in luften djupare med light. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 När man är i 18-års åldern så är det grupptryck som gör en att börja röka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 1paket är=1halft glas *nåt väldigt faligt* :P.. Kanske tjära, ej säker.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Visste jag redan, fast det är ändå inte bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Man bestämmer ju själv om man vill röka eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.