CiR3 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Halo 2 värkar ju as brA! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 HALO 2 ÄGER någon som har varvart halo? jag har gjort det på alla svårighets nivåer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jag hade klarat ut det men råkade deleta min profil så jag gjorde en ny och har nästan klarat ut spelet då (3 banor på legendary kvar). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 HALO 2 ÄGER någon som har varvart halo? jag har gjort det på alla svårighets nivåer Jag har,på alla grader, man får se en film på slutet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 HALO 2 ÄGER någon som har varvart halo? jag har gjort det på alla svårighets nivåer Jag har,på alla grader, man får se en film på slutet! coolt men jag har inte klarat det än :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jag har klarat det!:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Halo 2 rockar fett! Jag längtar som f*n tills det kommer ut i Sverige! Vill ni se en Halo 2 trailer? Om du inte har windows media player9 så kan du ladda ner den där. Välj vilken trailer du vill se också. Det kan ta ett tag att ladda ner men det är det värt 8) :http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.js..._title=Halo%202 Det e ingen trailer det e bilder :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 HALO 2 ÄGER någon som har varvart halo? jag har gjort det på alla svårighets nivåer Jag har,på alla grader, man får se en film på slutet! det e synd på filmen för man får inte se hans ansikte =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Vad spelar det för roll om man får se hans ansikte eller ej. Vill du se om det är fult eller snyggt? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Vad spelar det för roll om man får se hans ansikte eller ej. Vill du se om det är fult eller snyggt? :) nej jag vill veta hur han ser ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Jag tycker att det skulle vara coolt [ansiktet att göra] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 OK, men jag har inte tänkt nån gång på att jag skulle vilja se det, så därför behöver jag inte se ansiktet och jag är glad för det så jag inte kan tänka på nåt annat. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg