Gäst Hulk746 Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 hur gör jag så att man kan ladda ner spel på min sida jag har bara populous nu för det är bara en fil som man behöver men hur ska man göra med andra spel??? Citera
epaaj Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 hur gör jag så att man kan ladda ner spel på min sida jag har bara populous nu för det är bara en fil som man behöver men hur ska man göra med andra spel??? precis som med den innan. är det flera filer kan det vara bra att zippa dem, då tar de mider plats och är lättare att ladda ner och upp. Citera
Gäst Hulk746 Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 men man kan ju inte zippa mappar Citera
epaaj Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 men man kan ju inte zippa mapparjo, det är bara att zippa allt :P Citera
epaaj Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Hur zippar man något? man använder nåt zip program som tex winzip. man packar då ihop filer till en fil(blir som en mapp) och de tar lite mindre plats ;) Citera
Gäst Hulk746 Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 men om man lägger mappar där i så kommer bara filerna i mapparna Citera
Laithean Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 Tänkte sätta ut RPG Maker Xp på min sida mend et går inte plats att kunna få uppd en på freewebs Citera
epaaj Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 men om man lägger mappar där i så kommer bara filerna i mapparna nä, mapparna hänger med men om man när man ska unzippa filerna tar dem och drar till mappen de ska hänger inte mapparna med. men om man envänder funktionen extract eller nåt liknande så följer mappar och filer med och lägger sig precis som när man zippade dem ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.