Tzotodile Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 jag är 11 och har alltid gillat det det är ett kul spel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 mm, har kört det nu, det var ju inte alls "läskigt" bara inledningen...störande att alla uppgraderingar försvinner när man flyr från spacestation :( aja har skannat 11% av nånting (vet inte exakt) och dödat hmm...2 bossar tror jag, nej tre förresten, parasite queen, dän där när man står på en plattform i en sjö med phazon och skjuter på några "getingar", dom heter war wasp tror jag. och en när man slåss mot nån skum insekt. precis innan man får tillbaka morph ball. så jag är på level fjorton va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 jup. när man står på den där plattformen så e det inte Phazon runt en. det e poison water. Phazon e en blå eklig sörja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 vet ni vilken level jag är på? har klarat 9% Av spelet :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 lvl 27 typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg