shacti Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 jag har äntligen bestämt mig för att köpa nåt av dessa underbara spel. men jag funderar på vilket. eftersom echoes har en multiplayer del så funderar jag på de men kanske borde man skaffa prime först jag vet inte. dessutom när jag var inne på webhallen och kolla såg jag att echoes kräver 60 hertz uppdateringsfrekvens på tv:n och eftersom tv:n jag har är lite gammal vet jag ej om det funkar, förmodligen men man vet ju aldrig. dessutom såga jag att åldersgränsen är högre på prime, ni som kört spelet är det mer skräck i det än i echoes, jag är inte så förtjust i skräckspel så jag skulle gärna vilja veta.
Matski Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Metroid Prime är inte läskigt.Inte ett dugg. Och Prime är ju billigare så köp det.
shacti Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Skrivet 3 November 2004 ok tack så mycket köper det på i övermorron hoppas de inte är slut bara....
Veilor Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 köp inte det nya metroid prime.....kollade på framsidan av GR kommande tidning..det står ''Stor artikel om nintendos jättefiasko, metroid prime 2 provspelat'' Tryck här så får ni se själva fast tidningen har inte kommit än...det kanske är dåligt för dom,men bra för vissa ..
Kuzune Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Jag ska också köpa nåt av dem, men vet inte vilket. Men Echoes kommer ju inte ut förrän 26 November, så ingen har nog spelat det. Om dem inte köpt det utomlands.
shacti Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Skrivet 4 November 2004 dom har förmodligen fått en beta eller nåt nån som klarat ut metroid prime eller kan nån sida med en walkthru? har kört (och klarat) introt på rympiraternas skepp men sen hann jag inte köra längre :(
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 köp 1:an...........etan blev ju årets bästa spel år 2003 men tvåan kommer bli en katastrof
shacti Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Skrivet 4 November 2004 mp delen kankse kan rädda den (mp=multiplayer ;) ) synd bara att man bara kan köra deathmath och inte andra scenarion som ta flaggan eller nåt....
Gäst Samus aran Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 (redigerat) du kommer inte fatta nåt i 2:an om du inte har spelat 1:an. mitt tips: köp 1:an nu o när du har klarat det så köpper du 2:an Redigerat 4 November 2004 av Samus aran
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 haha det var ju det han typ planerade att göra
Rekommendera inlägg