izza_92 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (redigerat) :rolleyes: jag gick in på gameshark men hittade inga fusk kan ingen ge mejj dom :( Redigerat 4 November 2004 av izza_92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Man kan alltid pröva Gameshark. Det är bara att leta. Kolla cheatcodes.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag TROR inte att det finns något fusk till det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 alltså ett stjärnfusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Nej det finns inte men där finns strategier till varenda stjärna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 men asså vilka sjlärnor är det inte du hittar säg vilka så kanske jag kan hjälpa dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jo det finns visst game-shark fusk så att man får 135 stjärnor tror jag det var. 15 mer än man egentligen kan ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 oj.... "MÅSTE" gå och kolla jag måste inte.. men jag vill ha dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Hallå, ni får skriva vilken spel ni pratar om! Hur ska folk kunna hjälpa om dem inte vet vad ni snackar om... fast själv förstod jag att det e mario ni pratar om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag tror faktiskt att dem pratar om Super Mario 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Ja det är Super Mario 64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 ja, jag vet det, men i fortsättningen skriv det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg