lakris Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 jag har 120 stjänor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Jag fattade inte heller villket spel ni menade......... Jag har varvat Mario 64 för länge sen. B) Tagit alla stjärnor och klarat alla banor! Lyckost mig! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 nått pucko tror att det går å ta 135 stjärnor...det gick jag också på 97...fast det var 121 st....men asså...det finns inte...ringde till nintendo.se å frågade till och med men min kompis slår ni inte han hade 120 stjärnor...å hade tagit max mynt på alla banor utom en...bara så ni vet så har ni inte slågit det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 ...jag har missat lite stjärnor lite här och där... bana två den 6:e stjärnar... var finns den? den banan med ett högt torn och det står att man skall spränga väggen ?? :blink: ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Spränga väggen???? :huh: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 nått pucko tror att det går å ta 135 stjärnor...det gick jag också på 97...fast det var 121 st....men asså...det finns inte...ringde till nintendo.se å frågade till och med men min kompis slår ni inte han hade 120 stjärnor...å hade tagit max mynt på alla banor utom en...bara så ni vet så har ni inte slågit det... Det är 120 stjärnor man kan ta. Om man inte räknar med den stora stjärnan i slutet av spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 (redigerat) den banan med ett högt torn och det står att man skall spränga väggen ?? :blink: ?? <{POST_SNAPBACK}> på den ska du hoppa ner i kanonen och sedan skjuta dig själv i den högra av väggarna med en snurrande träsak mellan sig alldeles längst ut då sprängs den bort och stjärnan kommer fram där. Redigerat 5 September 2005 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 När man spränger väggen skuter man med kanonen på en av väggarna som sticker ut över vattnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg