Anorectic Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Hörni grabbar (och tjejer)! jag e tillbaka efter typ ett halvår! :) Hur har det vart på fuska den senaste ti'n? spammigt, antar väl jag? till mods och admin: Varför skriver jag detta, som verkar ju vara så onödigt? jo, det var ju en låååång tid sen jag var här, så jag tänkte väl jag kunde informera allihopa om att jag e tebax! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Öhh...God morgon brorsan...<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Ja, jag vet hur det är att vara borta från det här en längre tid... Och det har väl varit rätt bra här, lite spammigt ja, och några nya forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Rätt så skönt faktiskt! Men spammigt har det vart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 nu när jag vart här lite på fuska vill jag vara lite till! och lite TILL! Men jag trodde bara jag skulle få in lägg i min tråd i stil me draghons inlägg <_<.... det skulle jag INTE uppskattat. men Draghon berättade just att det bara var ironi! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Hejsan, hejsan.. Här? På senaste tiden..Helt okej :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Eh, jag var bannad 1 år <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Eh, jag var bannad 1 år <_< Var du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Eh, jag var bannad 1 år <_< jag med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag vete f*n, men på senare tid verkar det blibit popis att bli bannad sedan när man blir unbanad så skriver man att man är tillbax, man lär ju få reda på det iallfall om man ska vara aktiv på fuska.se... onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (redigerat) Hallå? Jag har inte blivit bannad, jag har bara varit inaktiv..... :bah: Men jag har bytt namn, som ni ser! ;) Redigerat 5 November 2004 av Anorectic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (Mic_93 @ 04/11-2004 15:41:06) Eh, jag var bannad 1 år <_< Var du Registrerad: 22/12-2003 Nästan 1 år, kom för 1 månad sen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg