NosH Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 hur många stjärnor har ni på era pingis racket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limpan53 Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 3...Hur många har du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag spelar inte pingis men ska nog börja tror jag så jag har inge pingis racket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limpan53 Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 5 stjärnit,vad annars? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 5 stjärnit,vad annars? :P Jag har ett 3 stjärnigt men ska köpa ett 5 stjärnigt. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag har 1 stjärnit :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 3 stärnor men den håller ju dåligare än en balong i en kniv-hög! ska köpa ett nytt snart :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Aja idag köpte jag ett 4 stjärnigt racket. Ska nog vänta ett tag till tills innan jag köper ett fem stjärnigt. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Aja idag köpte jag ett 4 stjärnigt racket. Ska nog vänta ett tag till tills innan jag köper ett fem stjärnigt. B) Vad köpte du det för?Jag köpte mitt 5 stjärniga för 800 Stiga Mendo Offensive OverSize Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (redigerat) Det var rea på mitt så det kostade 400 kr men annars kostar det 600. Om det inte hadde varit rea på det kanske jag hadde köpt ett fem stjärnigt för 800. Men det var så jäkla billigt så det var bäst att köpa det. B) Det heter Stiga Arrow oversize ;) Redigerat 5 November 2004 av Steezy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 ett 4 stjärnigt brukar kosta 400kr men jag har slutat spela pingis men jag har ett asgammalt 3 stjärnigt som typ är -100 stjärnigt nu typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.