Zeem Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 Hej jag har zelda wind waker men min link är fattig. Han har bara 90 rupees(Jag kan ha 5000). Och det är inte särsilt mycket... Vart tjänar man mest pengar? jag har dessa föremål: Telescope,sail,wind waker,Deluxe picto box,2 st empty bottle,Grappling hook,spolis bg,delivery bag, bait bag,Heros bow,Boomerang,Deku leaf,boms(60),Skull hammer. Jag behöver värkligen hjälp.
Dark Link Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 Åk ut på havet och använd skattkartor eller leta efter andra skatter. ( Du ser ett ljusjen på vattnet ) Sen använder du Grabbling Hook. ;)
ville10 Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Om det är för jobbigt kan du lätt käna små summor rupees på ön där man får kamran (kommer inte ihåg vad den heter).
Gäst abu Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Hej jag har zelda wind waker men min link är fattig. Han har bara 90 rupees(Jag kan ha 5000). Och det är inte särsilt mycket... Vart tjänar man mest pengar? jag har dessa föremål: Telescope,sail,wind waker,Deluxe picto box,2 st empty bottle,Grappling hook,spolis bg,delivery bag, bait bag,Heros bow,Boomerang,Deku leaf,boms(60),Skull hammer. Jag behöver värkligen hjälp. gå dit man börjar och slå sönder gräs :rolleyes:
Zeem Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Skrivet 6 November 2004 ok men felet är att jag behöver 5000 rupees så jag behöver lite större summor...
Arcanum Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 hur gör man för att kunna ha fler rupies? jag kan bara ha 200 :(
KazeN Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 om du äger den privata ön så kan du köra minispelet där, kostar inget och ger dig en summa pengar snabbt om du är duktig.
Rekommendera inlägg