Ratiasu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 E d nån som tycker japanska musik e asbra?Lyssnar ni på d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 hmm... kanske lite onödigt och fråga eftersom de redan finns ett antal trådar om japanskmusik...men men :D jag gillar L'Arc~en~Ciel Dir en grey Malice Mizer Kagrra Psycho le Cemu Shazna Glay ...m.m. du då Ratiasu vad gillar du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Wands och Baad...Konstiga namn men låtarna äger!^o^ Några te men problemet e att d ha japanska namn så jag vet inte hur man stavar d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 haha.. okey har tyvärr inte hört nåt med Wands eller Baad så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag lyssnar mer på anime låtar. Såna som finns på anime. De äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Wtf? Det finns skit många såna här trådar. Varför gör du då en till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 ta den lite lungt, Zerpy boy.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Gah, över till Silent Jealousy tråden. ALLIHOPA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Ta med väskorna!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Ja, prata vidare i tråden som redan blivit stor, tycker jag också. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg