MahL Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Är det någon mer än jag som längtar tills Robot Wars börjar igen (om det börjar)? Det var ju as bra när man fick se hur Razor "krossade" Matilda, men sen så tejpade temet ihop henne och jag hoppas att hon kommer tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 jepp jag vill ochså att det ska börja igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Ja, det skulle vara roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 ja visst var det häftigt när sir kill alot eller vad han hette hålde fast de i älden!,han var ju bara bäst vem håller med?,eller ni vet han den dära komentatorn som var nära att grillas av sirkillalot,visst var det häftigt när sirkillalot sköt äld på den dära komentatorn!,vem håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 ja visst var det häftigt när sir kill alot eller vad han hette hålde fast de i älden!,han var ju bara bäst vem håller med?,eller ni vet han den dära komentatorn som var nära att grillas av sirkillalot,visst var det häftigt när sirkillalot sköt äld på den dära komentatorn!,vem håller med? mmmmmm... Vem vem såg delen när sir kill alot börja brinna i skallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 jag tycker också att det ska börja det var ju asgrymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 ja visst var det häftigt när sir kill alot eller vad han hette hålde fast de i älden!,han var ju bara bäst vem håller med?,eller ni vet han den dära komentatorn som var nära att grillas av sirkillalot,visst var det häftigt när sirkillalot sköt äld på den dära komentatorn!,vem håller med? mmmmmm... Vem vem såg delen när sir kill alot börja brinna i skallen? svar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Jag tycker inte att det var så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Jag började se det med min kompis, vi hade inget att göra så vi satte på TV:n på Sommarlovet och såg det! (Länge sedan, ca 2½ år sedan!) Efter lovet en bit in på höst-terminen hade hela klassen sätt det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 dom sa att det kanske skulle koma till sverige jag och min kpmmpis och han pappa kanske skulle bygga en :) min favor robot va någ den 2# rankade roboten vad den nu hete dem med snuran :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 hypno-disc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Den som Sverige visade(säsongen) var Pusycat tvåa och HD trea eller fyra. Jag vill ha alla DVD:erna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.