GoldenMew Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 jag vet att pussycat kom tvåa men HD var rankad #2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Hypno-disc var grymmast tycker jag!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 ja visst var det häftigt när sir kill alot eller vad han hette hålde fast de i älden!,han var ju bara bäst vem håller med?,eller ni vet han den dära komentatorn som var nära att grillas av sirkillalot,visst var det häftigt när sirkillalot sköt äld på den dära komentatorn!,vem håller med? det var inte killalot utan Sergaent bash! och eftersom dom bara visar repriser bryr jag min inte om det börjar eller ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 men har nån sell de avsnittet där sir killalot nästan blev en skrothög? ja kommer itte ihåg vem som gjorde de, men kul va de!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Hypno-disc var grymmast tycker jag!!!! jag tycker att sirkillalot var grymmast!.....han heter på svenska: herrmörda något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 ja.. kan man engelska så heter han ju sir mörda en massa..... men grymmast av alla var ju antingen firestorm eller bash... cerberos var också grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 men någon mer en ja som inte fattar vad man ska göra på deras sida?,a ja ska skriva det i ett annat forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 18 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Det fanns/finns många grymma robotar, men om jag ska vara riktigt ärlig så tror jag nog att det var hypno-disc eller Razor kan inte bästemma mig men båda dom är riktigt grymma och de kan göra stor skada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Är det någon mer än jag som längtar tills Robot Wars börjar igen (om det börjar)? Det var ju as bra när man fick se hur Razor "krossade" Matilda, men sen så tejpade temet ihop henne och jag hoppas att hon kommer tillbaka. Jag tycker att robotwars borde börja igen... för det är ju urkul!och jag älskar razor! den är sååå cool och jag hoppas att han vinner nästa turnering för han förlorade ju förragången...jag blev jätteledsen man han borde vinna om han får något skjutvapen, eller hur? :? :? :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Min favvo av Husrobotarna är Seargent bash. AV finalisterna är Chaos 2 och av ALLA så är det Fire storm. I säsong 2 alltså. Jag vet varför Razor försökte eleminera Matilda. I säsong 1 eller tidigare i säsong 2(komm inte ihåg) så gjorde Matilda så att Razor åkte ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 jag menade hypno-dick eller hur det stava han strimlade en robot i tre delar :) det va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Den såg jag nog. Ja men jag har nästan glömt bort allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.