some1 Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Är det någon som vet koder till counter-strike? Isåfall skriv dem här. :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 är inte det lite dålig stil att fuska men i alla fall jag kan några här är dom sve_gravity (0-99999 du skriver ett numer så ändras gravityn cahngelevel (typ de_dust) det va lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
some1 Skrivet 17 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Fast dem funkar bara på lan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 eller om man kör på nätet det fungerar för mig men man måste ha cratat gamet annars så går det inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 din kommer att bli bannad om du fuskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolmaster Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 vilken version har ni man kan ladda ner 1.6 på www.counter-strike.net man måste bara bli medlem det är gratis :lol: :D 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 vilken version har ni man kan ladda ner 1.6 på www.counter-strike.net man måste bara bli medlem det är gratis :lol: :D 8)vad fasen har det med det här att göra?? :evil: själv anser jag att fuska på cs ppå nätet är idiotiskt man fuskar bara om är så sopig att inte kunna klara det utan lol :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 man laddar ner det på fileplanet ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 och där kostar det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolmaster Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 ingenting om man gör basic membership :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Men det kostar i månaden om jag inte minns fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.