Offline Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Idag fick vi dessikera ett grishjärta, -level och -lungor. det luktade skit! söt äcklig lukt.. Har ni dessikerat något? Jag fick håla (rast :P) pga. att det va frivillig lektion..om man tyckte det va äckligt så fick man gå..och tror du man stannar kvar? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 level? jag har iaf dissekerat ett koöga.. rätt så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 men shit då..hur f*n ska jag kunna veta hur man stavar till det? Ögat ser jag fram imot, men dethär va bara äckligt.. Vet ni vad som kan hända om man snittar levern många gånger? det kommer upp små små larver ut ur den..dom lever I oss nu,, eller iaf 50% av oss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 mysigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Blä, säger jag bara. Kan ju lika gärna tala om att jag kanske hade gått Natur på gymnasiet istället för samhälle, om det inte vore för att eleveran demonstrerade hur grislungor fungerade och skickade runt ett grishjärta så man kunde ta en titt... Det räckte för att få mig att ändra mig. Skulle aldrig drömma om att sitta och dissekera en massa djurdelar... bläsch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Min klass har dessikerat bläckfisk det var inte äckligt alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag har bara dissekerat en liten bläckfisk...trökigt. Skulle vilja dissekera nått annat. Ok, så jag gillar inte lukten och jag tycker synd om djuret som blivit slaktat bara för att jag senare kommer stå där och skrära i dess hjärta eller vad jag nu kommer dissekera. Men de är bara så...kul att få skära i något...fy f*n, jag gör bara mig själv mer illamående... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 jag skulle vilja diblabla en älg... Deras magsäck e ascool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 jag mår illa av såna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Jag kommer någ bli illamående när vi ska dissikera grishjärta och koöga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 hoppas jag slipper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 9 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 det gör man, det är en frivillig lektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.