ludzon Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 *^*^*^**^*^*^*^*^*^*^tja*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^* fråga 1.Kan man skita i questen? ;) 2.Hur åldras man? 3.hur kommer man in hoss lady.......borgmästaren :kung: 4.hur blir man bra på o flirta :gitarr: 5.tar de lång tid inan man får horn :evil: 6.nå bra tips så man blir ond? :evil: viste ni att om man e skit god så går man blont håt och solbränd!
Nafrali Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Svar: 1.Man tar inget quest, men du kommer då inte att kunna klara spelet om man inte tar några. 2.Man springer runt, sover och lite sånt tror jag. 3.Efter du har klarat arenan så får du komma in till hon. 4.Man måste vara med god än ond. 5.Nix, bara man gör onda saker så kommer dom med tiden. (Ju mer ondska, ju större horn.) 6.Ta sakere från andra, slå andra, döda folk mm.
Sauron Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 brukar döda alla i en by har gjort de i några byar så nu har jag röda ögon och 3 dm horn
ludzon Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Skrivet 5 November 2004 hur får ni den dä snygga bilden vid ert namn :unsure:
Gäst Xray Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 hur får ni den dä snygga bilden vid ert namn :unsure: http://forum.fuska.se/index.php?act=UserCP&CODE=24 Horn: Igår när jag körde Fable och gjorde onda saker blev min gubbe flintis och fick horn, men inte så stora :)
Rekommendera inlägg