Gäst abu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Nån som håller på med snowboard? jag är 11år och har hållit på sen jag var 10:e ca 2år för jag fyller år sent men aja ! jag har klarat av indy,grab,180,grid [fast trillat ) och olie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naess1991 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag älskar och håller på med Snowboard lyckades nästan med frontflip en gång men landade på huvudet.Tur att men hade hjälm då :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 var åker ni snowboard??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (redigerat) lite överallt, i umeåområdet Redigerat 8 November 2004 av Haddi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naess1991 Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Hallandsåsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Åker snowboard på olika ställen varje år typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 brukar åka i sälen eller nått... finns inte så bra backar här där jag bor:S... men dt händer väl att man åker här ändå:p... fast brukar åka blades mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.