Avregistrerad Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Det tycker inte jag.. det har som å dålig handling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Du menar FoMT va? Det är det bästa Gba-spel jag någonsin spelat, och med konkurrens från AC till gamecube är det det bästa spelet av alla enligt mig. Jag har aldrig tänkt så mycket på handlingen eftersom det finns så mycket annat att göra i det spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Det är jättekul tycker jag men jag har inte spelat det på gba men på snez(vet inte hur det stavas) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 HM FoMT är toppen, men jag instämmer i att de har gjort en del stavfel. T.ex. mjöl, flour, har de stavat flower (blomma). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Prince_Ahmad_ Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 jaaa det e sjuk jag vet men det e ett mycket bra spel attt ha med när man reser tröttnar typ aldrig på det :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg