Gäst Counter_strike_ Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 updraget att när man stannar bilen så exploderar den Vart ska man åka/göra? Citera
naess1991 Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 kör ut på den långa vägen och sen vänd det gjorde jag och den var skitlätt Citera
<X!NG> Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Kör ut på den jätte stora vägen för du får inte kroka eller köra för sakta. så du måste åka hela den vägen tills han säger att dom har desarmerat bomben som är i bilen. PS.Jag har klarat ut gta vice city det är vrål lätt. Citera
Offline Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 mitt tips är att sticka till flygplatsen..dvs. du ska KÖRA till flygplatsen. Citera
naess1991 Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Det är ju smala vägar ju om man inte tar stora vägen!!!!!!Har klarat Vice City också busenkelt Citera
egget91 Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Åk till starfish island.Den ön där herrgården finns. Det är bara att åka runt ön om och om igen. Citera
Offline Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Eller till flygplatsen..bomben är desemerad när man är vid ingången :visslar: Citera
Gäst Wacko Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 Du ska åka så långt som möjligt utan att sakta ner för då sprängs bilen sen så pratar dom hela tiden tillslut står BOMB DESARMED då kan du åka till deras (Temple Of Rock) (du kan sakta ner då.) Citera
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 Jag har också klarat det Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.