nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Sony har säkert bara gjort en känslolös och tråkig kopia... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (redigerat) neeee där har du fel Farenhait nintendo har mycket mer spel gör spel snabbare men är ändå bättre än sony!!Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaa jag stor jag ramlar upp och ner Det är ps2 som har mer spel.Sony äger det är rikare.Ps2 har också bättre teknik bättre spel känsla Nintendo kan aldrig komma på nåt som har dvd och dem kommer på bara bärbara konsoller.Ps2 ´mest sålda konsoll nu i marknad.Och dem har bättre spel.Nintendo är snabba bara för att det är lätt att göra 3D grafik ps2 har svårare spel. Redigerat 5 November 2004 av 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 du e ju ****** ;) :ph34r: <_< .. nåja ja g vet ju att nintedo har underbar grafik barar bra spel roliga finns för alla smaker, partyspel, krigspel fighting alltt!! bättre spelkänsla har nitnedo också för den delen vetu så jagg vet inte vad du yrar om :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (0012 @ 05/11-2004 21:08:18) neeee där har du fel Farenhait nintendo har mycket mer spel gör spel snabbare men är ändå bättre än sony!! Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaa jag stor jag ramlar upp och ner Det är ps2 som har mer spel.Sony äger det är rikare.Ps2 har också bättre teknik bättre spel känsla Nintendo kan aldrig komma på nåt som har dvd och dem kommer på bara bärbara konsoller.Ps2 ´mest sålda konsoll nu i marknad.Och dem har bättre spel.Nintendo är snabba bara för att det är lätt att göra 3D grafik ps2 har svårare spel. JAG VILL BARA SÄGA ATT NINTENDO HAR MYCKET BÄTTRE SPEL KÄNSLA OCH HAR SPELAT IN EN SPEL SERIE OCH DOM REKOMENDERAR ATT MAN LÄTT SKA KÖPA NINTENDO SPEL 2A ÄR MICROSOFT OCH 3A ÄR "SONY"!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 (golden mewtwo @ 06/11-2004 02:53:42) (0012 @ 05/11-2004 21:08:18) neeee där har du fel Farenhait nintendo har mycket mer spel gör spel snabbare men är ändå bättre än sony!! Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaa jag stor jag ramlar upp och ner Det är ps2 som har mer spel.Sony äger det är rikare.Ps2 har också bättre teknik bättre spel känsla Nintendo kan aldrig komma på nåt som har dvd och dem kommer på bara bärbara konsoller.Ps2 ´mest sålda konsoll nu i marknad.Och dem har bättre spel.Nintendo är snabba bara för att det är lätt att göra 3D grafik ps2 har svårare spel. JAG VILL BARA SÄGA ATT NINTENDO HAR MYCKET BÄTTRE SPEL KÄNSLA OCH HAR SPELAT IN EN SPEL SERIE OCH DOM REKOMENDERAR ATT MAN LÄTT SKA KÖPA NINTENDO SPEL 2A ÄR MICROSOFT OCH 3A ÄR "SONY"!!! oHHH visst du är avundsjuk bara fär att du har gamecube jag har gamecube men tycker PS2 är bättre PS2 Har bättre spel känsla och nyare och bättre spel som GTA Ratchet JAK Och mycket mer .men jag gillar också gamecube men ps2 är bäst.min årdning 1.Xbox och ps2 2:Gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Är det något nytt att Sony kopierar spel från nintendo... det gör dom ju jämt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 GTA bra spel? Knappast! Nintendo gör iaf spel det gör ej Sony... eller bara dom där Kareoke och dom spelen... Resten gör andra spelföretag åt dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 jag har ps2 jag lovar men hatar den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 0012 HAR FEL VAD ANNARS JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER MIN GC OCH ALL FANTASTISKA SPEL VAD HAR PS 2 INGENTING men de är ju solklart klagag inte emot 0012 ba** r***a asså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 6,man Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 det är ju helt sjukt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 ja vet... många säger så om 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Sony? Vad är det? Jag har hörtalas om skaparna till Ps och Ps2! Men de heter Sonny! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg