Hoppa till innehåll

Sony! >:(

wolfheart

Rekommendera inlägg

• Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

neeee där har du fel Farenhait nintendo har mycket mer spel gör spel snabbare men är ändå bättre än sony!!

Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaa jag stor jag ramlar upp och ner Det är ps2 som har mer spel.Sony äger det är rikare.Ps2 har också bättre teknik bättre spel känsla Nintendo kan aldrig komma på nåt som har dvd och dem kommer på bara bärbara konsoller.Ps2 ´mest sålda konsoll nu i marknad.Och dem har bättre spel.Nintendo är snabba bara för att det är lätt att göra 3D grafik ps2 har svårare spel. Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst golden mewtwo
(0012 @ 05/11-2004 21:08:18)

neeee där har du fel Farenhait nintendo har mycket mer spel gör spel snabbare men är ändå bättre än sony!!

Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaa jag stor jag ramlar upp och ner Det är ps2 som har mer spel.Sony äger det är rikare.Ps2 har också bättre teknik bättre spel känsla Nintendo kan aldrig komma på nåt som har dvd och dem kommer på bara bärbara konsoller.Ps2 ´mest sålda konsoll nu i marknad.Och dem har bättre spel.Nintendo är snabba bara för att det är lätt att göra 3D grafik ps2 har svårare spel.

JAG VILL BARA SÄGA ATT NINTENDO HAR MYCKET BÄTTRE SPEL KÄNSLA OCH HAR SPELAT IN EN SPEL SERIE OCH DOM REKOMENDERAR ATT MAN LÄTT SKA KÖPA NINTENDO SPEL 2A ÄR MICROSOFT OCH 3A ÄR "SONY"!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(golden mewtwo @ 06/11-2004 02:53:42)
(0012 @ 05/11-2004 21:08:18)

Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaa jag stor jag ramlar upp och ner Det är ps2 som har mer spel.Sony äger det är rikare.Ps2 har också bättre teknik bättre spel känsla Nintendo kan aldrig komma på nåt som har dvd och dem kommer på bara bärbara konsoller.Ps2 ´mest sålda konsoll nu i marknad.Och dem har bättre spel.Nintendo är snabba bara för att det är lätt att göra 3D grafik ps2 har svårare spel.

JAG VILL BARA SÄGA ATT NINTENDO HAR MYCKET BÄTTRE SPEL KÄNSLA OCH HAR SPELAT IN EN SPEL SERIE OCH DOM REKOMENDERAR ATT MAN LÄTT SKA KÖPA NINTENDO SPEL 2A ÄR MICROSOFT OCH 3A ÄR "SONY"!!!

oHHH visst du är avundsjuk bara fär att du har gamecube jag har gamecube men tycker PS2 är bättre PS2 Har bättre spel känsla och nyare och bättre spel som GTA Ratchet JAK Och mycket mer .men jag gillar också gamecube men ps2 är bäst.min årdning

1.Xbox och ps2

2:Gamecube.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...