Boiuthh Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 det var ju för f*n på 70 som vissa kom ut.. klart det var sämre specialeffekter då.. om man inte fattar det så har man nog en skruv lös.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 jag tycker om den sista: Die Another Day :rolleyes: de första e så gamla o dåligt gjorda...har tröttnat på dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Jag hatar dem nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Boiuth, heter han verkligen det? jag trodde bara han kallades det... Själv gillar jag goldeneye! Det var länge sedan jag såg den men den var bra minns jag B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 ja.. han är döpt till jaws.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Imoron kommer En bond film det är med Hajen hörde av några kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 ja, han säger siit ända ord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Jag tycker Moonraker är bäst (av dom jag har sett då). Golden Star: Han säger faktiskt en mening :P "Skål för oss" säger han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 ja.. han är döpt till jaws.. Han är säkert döpt till nåt annat men alla kallar honom Jaws, det kan man väll inte vara döpt till, det betyder ju käke.... men jag har hört att han var meed om nån olycka när han var liten där han blev av med alla sian tänder......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.