Gäst Beldur Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 det går ju inte att fånga moltres jag har gjort så han har en hp men jag kan inte fånga han med ultra ball vad ska jag göra? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Stäng av och sätt på igen och fortsätt...När jag skulle fånga Raquaza så fick jag göra d flera ggr och te sist lyckats jag fånga den me en ultra ball...Man ska allafall inte anväda Master ball för att försöka fånga Moltres Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 tack nu har jag fångat den det tog mig 521 ultra balls skämta det tog kanske 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fille lille Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Bara att försöka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 det e bra att söva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 ja precis.Fixa så att han har röd HP kvar söv ner pokemonen och den är så gått som din. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 jag har fångat alla nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Ett hett tips om ni ska gå på Mewtwo-jakt. Strunta i Hp och status. Min Mewtwo fångade jag med fullt liv, inte sövd eller nånting. Det är bara tur som gäller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 MASTER BALL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (redigerat) glöm det och jag har fångat dom <_< Redigerat 14 November 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Hörni, kompisar... det är väldigt bra om man kollar vad den som bad om hjälp svarar... han har ju klarat det!! Snälla nån... Låser tråden på Danne159:s begäran och för att hindra ännu mer spam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg