Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 GC e bästa,men Xbox rockar också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 så klart alla säger att det rockar i xbox forumet.... i GC eller ps2 skulle det låta helt annorlunda... det här e mer en fråga på allmänt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Alltså det är så prisvärt att det inte är sant men man måste testa det innan man dömer det har jag lärt mig... För att jag sa att det inte var bra innan jag köpte det men nu äger det... Så jag måste säga: Sry Microsoft att jag dömde XBOX före jag hade testat det... En sak till: XBOX ÄGER ALLA KONSOLLER :rolleyes: // Waddis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 ja lätt!! de ä f*n de bästa o ändå ganska billigt!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg