Gäst Liquid Silk Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jaa, mängder av spargrisar... :D pandoras gris! :P En gång flög vi med en flygande bil til Afrika i dagis. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Pandoras Gris... Wow, trodde det hette Pandoras Box, men nu är sanningen framme! x_X Den heter Pandoras Gris! @_@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Efter stora efterforskningar så förklarar myterna att det handlar om en "Pandoras gris". :-__-: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 TADA~!!!! ( '.')-->[Det heter "Pandoras Gris" inte "Pandoras Box"]<- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 När min mormor städade ut garderoben hittade hon en gammal dammig bibel från 1800-talet. Den luktade arsle och en massa ungar hade klottrat i den. Hon gav den till sin bror. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Lät ju som en vettig sak att göra... jag hade använd den som tändvirke... nejdå... "Pandoras gris... öppna dig!! Jag vill bli rik!" hans sista ord innan han svaldes av grisen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 XD ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Den trojanska spargrisen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Ja hitta en lucka på mitt golv. Det ledde bara ner 30 cm så det var nog dem förra ägarna som hadde sågat ut luckan. Men det låg en massa bilder där på lik och det visade sig att mannen i det huset var journalist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Ja hitta en lucka på mitt golv. Det ledde bara ner 30 cm så det var nog dem förra ägarna som hadde sågat ut luckan. Men det låg en massa bilder där på lik och det visade sig att mannen i det huset var journalist. Grymt! Vi hittade massor av nazistiska bilder under några plankor i källaren.Sen en nasseuniform oxå. Sen hittade vi en dassbok från 30-talet och ett par klarade korsord i en gammal toalett hos min farfars stuga. Den byggdes i början av 1800-talet av hans fafar. Sen tittade vi ner i dasshålet och där fanns det porrtidningar från 20-talet! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 jag hittade en hemlig gångi mitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Vart leder gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.