Elite Cheater Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Är det värt attt köpa final fantasy x-2 ?
epaaj Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Är det värt attt köpa final fantasy x-2 ? nja, vet inte vad det kostar nu men jag, som köpte det när det kom ut, tycker inte att det var värt pengarna. det förstör FF X's fina slut, men om du vill veta hur det går så kan du ju alltid köpa det
Gäst Soffan Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Nej för F*n. Köp det inte, köp istället FFX eller om du redan har kört det så råder jag dig att inte köpa X-2. Det är så otroligt fjantigt med Rikku som har blivit ännu mera fjantigare och det där med Dress Sphere´s. Skit dåligt! Så jag säger det till dig att du väntar på FFXII eller att du kör om eller om du inte har det att du köper det för det är otroligt kul.
Neko Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 Köp det inte. Tråkigt, grafiken är inte bra jämfört med X. Det mest störande är att göra tråkiga uppdrag i olika städer och byar. Inte prisvärt.
game__master Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 Köp det inte. Tråkigt, grafiken är inte bra jämfört med X. Det mest störande är att göra tråkiga uppdrag i olika städer och byar. Inte prisvärt. Det är visst bra grafik i X-2 :huh:
Neko Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 Tycker grafiken är mycket buggig, dyster också.
Gäst Soffan Skrivet 8 November 2004 Rapport Skrivet 8 November 2004 Tycker grafiken är mycket buggig, dyster också. Yepp, håller med. Och det där med Sphere Dhresses är otroligt dåligt, vill ha tillbaks Sphere Grinden.Det är mycket roligare att spela så än att bli en massa yrken. Ett tips till dem är att de gör om spelet till lite mer mystiskt och att Tidus kommer tillbaka. Fördjupa handlingen!
Neko Skrivet 8 November 2004 Rapport Skrivet 8 November 2004 Det som kan störa mig mera är dubbningen till engelska. Man ser doms munnar fortfarande röra sig när dom pratat klart. Bättre dubbning, den dåliga dubbningen, att man inte kan köpa nya vapen, den tråkiga storyn den oändliga buggen och inte så jätte bra grafiken gör att spelet får ett stort minus.
Rekommendera inlägg