kiyu Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 hej ja har fått hjärnsläpp =S jag hittar honom inte! har bara hittat honom vi vet mitt emot rävens hus...men den anndra hittar jag inte =S snälla nån som kan hjälpa mig??! =0) :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 hej ja har fått hjärnsläpp =S jag hittar honom inte! har bara hittat honom vi vet mitt emot rävens hus...men den anndra hittar jag inte =S snälla nån som kan hjälpa mig??! =0) :wacko: Han ligger på ett lila(jag tror det var lilla) bärg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kiyu Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 ja har kollat på alla berg! vet du på ettt ungefär vart det berget ligger??! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 (redigerat) Du ska ta i sönder en sten så kommer en gång upp gå in där så kommer du till et konstigt ställe där ligger jamjars. Redigerat 7 November 2004 av Mario Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kiyu Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 ok..tackar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg