Guggo Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 jag kom på en sak när jag satt och spelade No one lives forever 2, hylsorna från vapnen slungas över skärmen, dvs åt vänster på riktiga vapen slungas dom bort från skytten, så varför låter utvecklarna högerhänta spelgubbar skjuta med vänster vapen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Kanske en miss dom har gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Ne...Knappast en miss. Isf har utvecklare missat den i åratal=p. Denna fråga brukar ständigt komma upp. Men det är väl för att spelarna ska tycka det är snyggt när hylsorna flyger ut rakt framför ögonen på en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Vad är hylsor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Typ .. "paketet" till kulan , Xray Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 den bakre och största delen av skottet som innehåller krutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Du fattar jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Guggo, det är gammalt..stog i PCG för ett tag sen.. + så är det som Dannie sa, det är för att det är "snyggt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Ne...Knappast en miss. Isf har utvecklare missat den i åratal=p. Denna fråga brukar ständigt komma upp. Men det är väl för att spelarna ska tycka det är snyggt när hylsorna flyger ut rakt framför ögonen på en... Det tror jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 ja har aldrig märkt det :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Guggo, det är gammalt..stog i PCG för ett tag sen.. + så är det som Dannie sa, det är för att det är "snyggt" ursäkta mig, men jag kanske inte har läst den pcgamer tidningen ! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 men orka, Det har likaförbannat vart "ute" jävligt länge ffs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.