(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 tjenare jag och några kompisar här på fuska har bästemt oss för att på 8/11 kl:20.00 alltså på måndagen ska vi slå rekord.........rekordet just nu är 180 medlemmar online samtidigt så pm:sa alla ni känner på fuska genast och säg till dom att dom ska vara inne då och säg okså att man inte ska logga ut fören klockan e 20.15 ......... så säg detta till alla ni känner för ett record ska slås Citera
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Skrivet 6 November 2004 whyy? det ska bli kul att slå ett record på fuska.se ^_^ Citera
Gäst Beldur Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 tjenare jag och några kompisar här på fuska har bästemt oss för att på 8/11 kl:20.00 alltså på måndagen ska vi slå rekord.........rekordet just nu är 180 medlemmar online samtidigt så pm:sa alla ni känner på fuska genast och säg till dom att dom ska vara inne då och säg okså att man inte ska logga ut fören klockan e 20.15 ......... så säg detta till alla ni känner för ett record ska slås det där låter som att vi ska slå rekord men att vi ska fuska med det man kan ju inte bara bästämma att man ska slå rekord det är ju fusk då jag är inte med <_< Citera
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 en gjorde en sån här tråd för ett tag sen och den blev låst.... plus att du gjort 2st trådar Citera
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 ja e med men syrran brukar va på nätet då Citera
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Skrivet 7 November 2004 (Danne159 @ 07/11-2004 17:45:11) tjenare jag och några kompisar här på fuska har bästemt oss för att på 8/11 kl:20.00 alltså på måndagen ska vi slå rekord.........rekordet just nu är 180 medlemmar online samtidigt så pm:sa alla ni känner på fuska genast och säg till dom att dom ska vara inne då och säg okså att man inte ska logga ut fören klockan e 20.15 ......... så säg detta till alla ni känner för ett record ska slås det där låter som att vi ska slå rekord men att vi ska fuska med det man kan ju inte bara bästämma att man ska slå rekord det är ju fusk då jag är inte med <_< men det här e ju fuska.se då får man ju fuska kan ingen va lite seriös?? Citera
Gäst Hulk746 Skrivet 8 November 2004 Rapport Skrivet 8 November 2004 tjenare jag och några kompisar här på fuska har bästemt oss för att på 8/11 kl:20.00 alltså på måndagen ska vi slå rekord.........rekordet just nu är 180 medlemmar online samtidigt så pm:sa alla ni känner på fuska genast och säg till dom att dom ska vara inne då och säg okså att man inte ska logga ut fören klockan e 20.15 ......... så säg detta till alla ni känner för ett record ska slås då tänker jag va offline hela den tiden.om det va ett annat forum så skulle jag KANSKE göra de Citera
Gäst Xray Skrivet 8 November 2004 Rapport Skrivet 8 November 2004 Jag gör det, men jag kanske inte är vid datorn :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.