Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

tjenare jag och några kompisar här på fuska har bästemt oss för att på 8/11 kl:20.00 alltså på måndagen ska vi slå rekord.........rekordet just nu är 180 medlemmar online samtidigt så pm:sa alla ni känner på fuska genast och säg till dom att dom ska vara inne då och säg okså att man inte ska logga ut fören klockan e 20.15 ......... så säg detta till alla ni känner för ett record ska slås

Skrivet

tjenare jag och några kompisar här på fuska har bästemt oss för att på 8/11 kl:20.00 alltså på måndagen ska vi slå rekord.........rekordet just nu är 180 medlemmar online samtidigt så pm:sa alla ni känner på fuska genast och säg till dom att dom ska vara inne då och säg okså att man inte ska logga ut fören klockan e 20.15 ......... så säg detta till alla ni känner för ett record ska slås

det där låter som att vi ska slå rekord men att vi ska fuska med det man kan ju inte bara bästämma att man ska slå rekord det är ju fusk då jag är inte med <_<
Skrivet
(Danne159 @ 07/11-2004 17:45:11)

tjenare jag och några kompisar här på fuska har bästemt oss för att på 8/11 kl:20.00 alltså på måndagen ska vi slå rekord.........rekordet just nu är 180 medlemmar online samtidigt så pm:sa alla ni känner på fuska genast och säg till dom att dom ska vara inne då  och säg okså att man inte ska logga ut fören klockan e 20.15 ......... så säg detta till alla ni känner för ett record ska slås

det där låter som att vi ska slå rekord men att vi ska fuska med det man kan ju inte bara bästämma att man ska slå rekord det är ju fusk då jag är inte med <_<

men det här e ju fuska.se då får man ju fuska kan ingen va lite seriös??
Gäst Hulk746
Skrivet

då tänker jag va offline hela den tiden.

om det va ett annat forum så skulle jag KANSKE göra de

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...