(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 tjenare jag och några kompisar här till mig har bästemt oss för att på 8/11 kl:20.00 alltså på måndagen ska vi slå rekord.........rekordet just nu är 180 medlemmar online samtidigt så pm:sa alla ni känner på fuska genast och säg till dom att dom ska vara inne då och säg okså att man inte ska logga ut fören klockan e 20.15 ......... så säg detta till alla ni känner för ett record ska slås Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 en gjorde en sån här tråd för ett tag sen och den blev låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Så du vill att vi ska vara uppe på Fuska imorrn mellan 20.00 och 21.00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 detta iden var inte bra om man fråga mig men jag tror att ingen kommer att göra det så det var nog onödigt ämne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 men kom igen ställ upp det vore kul att slå ettt record Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 känner mig inge bra så jg får sen om jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 ok jag kanske ställer upp du verka shcysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 jag har inte tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Klockan är nu 20.31 och ja, jag ser inte många :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Sonic, då får planera det 1-2 veckor innan för att få med mycket folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Det var inte så livat här vid den tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 hmm det var inte så många men aja synd ialafal Sorry om jag frågar men vad e det hära med fuskapåäng och fuskaynt för någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.