Gäst Cuddles Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 vad händer då? blir man av med alla poäng eller?? Snälla svara!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 man blir vell avstängd från forum.fuska.s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 nää dt bli man inte alls man kan bara inte köpa skaker i fuskar affär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 nää dt bli man inte alls man kan bara inte köpa skaker i fuskar affär Man blir avstängd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jesper_s_p Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 hur får man varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Ja min blir avstängd från fuka.se ett bra sätt att inte få varningar: Läs reglerna och skriv inte massa s*it se jag har ingen varning Det var mitt tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Jag har en varning för att nån IDIOT knäckte mitt lösen och gjorde en massa konstiga inlägg... och om samma saker.. så jag har ingen varning egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 admin borde ta bort varningen :angry: så är det rättvist igen :lol: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Jag har inte frågat.... men jag tror inte att han tror på det... om jag skulle berätta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Jag har inte frågat.... men jag tror inte att han tror på det... om jag skulle berätta det Ozze:Han kan kolla IP-adresserna. Är det från en annan users IP bör du inte kunna straffas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.