Paper Mario Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 I ett rum ska man lysa på en sten så den "sprängs" men man kan inte lysa åt de hållet..medi säger tyå att man ska lysa på henne lr nått så ljuset ändrar riktning men de går inte...jag har nyss fått mirror shield då...om nån fattar va jag menar skriiv ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Decku Scrub Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Jag tror att man ska ta kontroll över medli och göra så att hon lyser ljuset till ett annat håll och sen så går man dit och lyser på statyn.(Jag kommer inte ihåg om det fanns något rum där som man ska göra så i men det kanske är så iallafall) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Ja Medli har ju sin Harpa som också speglar ljus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 jaja men asså ska man lysa på medi så att den kommer på statyn...lr ska medi bara lysa nån stnas vartsom helst o jag lysa på statyn...kja fattar inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Okej ja fattar har klarat det..men hur dödar man dom där skulls men darkness när man inte har nått ljus...bossnyckeln e i det rummet men de e galler för så hur ska jag döda dom...det finns inget ljus så.....? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Decku Scrub Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 I något rum så ska man skuta på en röd gardin med en eldpil så att det kommer in ljus,men det kanske inte var så i det rummet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg