shodow Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 SOM ÄR PÅ VENSTER SIDA :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Asså sluta lägga in onödiga bilder i alla inlägg. Du har ju redan en Avatar (bilden på vänster sida). Då vet du väl hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shodow Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Asså sluta lägga in onödiga bilder i alla inlägg. Du har ju redan en Avatar (bilden på vänster sida). Då vet du väl hur man gör. JAG HDE INTE DET FÖR NÅGRA MINUTERSEDAN.:zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 men sluta göra onödiga trådar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Den här är inte onödig ;) bara på fel ställe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Du kår in på min kontrollpanel trycker på avatar inslällningar och där trycker du Ladda upp en bild från din dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Du kår in på min kontrollpanel trycker på avatar inslällningar och där trycker du Ladda upp en bild från din dator Han har redan fixat en avatar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg