HomerSweSimpson Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 hur kan jag trada med mitt ruby jag har leafgreen och wierless adapter till båda hur tradar jag och battlar??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Ruby och Sapphire funkar inte med Wireless adaptern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HomerSweSimpson Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 ok j***a s**t oxå jag som köåte den för 249 kr=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Den hänger ju med FR/LG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 men när Emerald kommer ut kan man använda Wireless adaptern till den istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HomerSweSimpson Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 ok men det följer nog med en adapter då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 japp det gör den för jag har den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HomerSweSimpson Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 vart köpte du den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 undrar jag också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Jag med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Jag fick min Wireless adapter till mitt Firered :D :P :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 kan ni nåt om pokemon elr! såklart man kan byta med ruby och sapphire!!!!!!!!!!! man behöver ruby och sapphire plate kolla mitt inlägg för att se hur man får dem! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg