Hoppa till innehåll

Inbrottsbilen


Rekommendera inlägg

Nej, bara en viss "inbrottsbil" :)

 

Shark: Jag menar det jag skriver :huh: Du startar ett inbrott en natt, och använder all tid du har på dig till att hitta en riktigt saftig lyxsvit som du kan gå in i. Sedan vet du vart den är nånstans, då skippar du resten av tiden, låter det bli dag, väntar tills klockan slår 20:00 igen, då startar du åter ett inbrott, och då tömmer du denna lyxsvit på värdesaker.. Var det så svårt att begripa ? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Okey.. Jag beskriver detta, sen kan ni i princip allt om inbrott i San Andreas, sen om ni har några frågor efter detta får ni söka upp inbrott på Internet.. :huh:

 

När du är i huset, så kan du bara ta de saker där en trekants ikon kommer upp när du står vid föremålet.. Alltså, tv-apparater, stereon, micros, radion.. Massa värdesaker.. Sakerna du tar säljer du sedan hos en hälare, som betalar bra..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle tro att det går i de andra städerna också .. Varför skulle inte de gå ? Jag har för mej att jag hade inbrotts uppdrag på en gång, och så körde jag förbi hus i San Fierro, och där fanns gula pilar vid dörrarna.. Fast jag gjorde aldrig inbrottet, för jag hade inte tid..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
Gäst VilmerDaKing

Men det finns en burglaryvagn i LasVenturas också. Någonstans vid motorvägen kommer inte ihåg vart exakt, fast i LV så finns det ju värsta lyxsviter uppe i norr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...