hanget Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 själv kan jag lugnt säga att trots min rank inte är nykomling, de ämnena jag skriver i mest räknas ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Orka grina för att man har mindre rutor om det e så kul så skulle admin kunna göra att man får en ruta för varje inlägg skulle ni va nöjda då? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Cuddles man måste skriva minst 15 rader på fusken man skickar in det kan vara därför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Tack, då förstår jag varför ett av mina fusk/tips inte godkänndes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 (redigerat) Cuddles man måste skriva minst 15 rader på fusken man skickar in det kan vara därförmen det har stott att jag har lagt in 2 fusk men nu står att jag inte lagt in några Redigerat 11 November 2004 av Cuddles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 bryr mig inte om jag har två rutor lr mindre..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 De står att jah ä nybörjare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Nix, nykommling. Har dem ändrat så att man får poäng på allmänt forumet? Måste kolla.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 nu när jag har fattat dt här nya systemet tycker jag att dt e bra! :lol: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Tyvärr men jag ärtrögfattad, kan någon förklara? Vad är det som är bra? Vi nybörjare har blivit noobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Tyvärr men jag ärtrögfattad, kan någon förklara? Vad är det som är bra? Vi nybörjare har blivit noobs. jag håller med!! jag som precis hade kommit upp :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 I want my grade back! varför ändrade dem? Något fel på det gamla systemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.