|Nitro| Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jag tycker Knights of Honor (KoH) är det bästa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snajder_korken? Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 JAG GILLAR SPORTSPEL TYP FIFA 2003,2005 OCH NHL 2004,2005 :blink: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Snart kommer Half-Life 2 kommer att äga alla PC-Spel nu äger half-life 2 alla spel, t ex halo 2, far cry, starwars battlefront, battlefield vietnam, och tillochmed snake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Inget snack om saken: Manhunt B) Det tycker jag är väldigt skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black term Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 starcraft:last cry of zerg: ;) det äger alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 v*f*n e starcraft: LAST CRY OF ZERG?!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Need for speed Underground 2 är bäst.... Har klarat 24% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Liten kommentar till er alla... Skulle ni inte kunna skriva en Motivering varför ni tycker att detta spel är så bra? Det skulle bli mera roligare att tala om om man fick veta vad den andre tycker om spelet. Själv så har jag inget bästa spel, det skiljer lite mellan Half Life 2, Call Of Duty, Battle For Middle-Earth och många fler. Spelen är bra på sitt sätt, HL2 för det är en så skön och häftig Grafik. Call Of Duty för att det är en otroligt upplevelse för andra världskriget. Ett magnifikt spel som slår nog alla Krigs spel man har kört. Och sedan Battle For Middle-Earth att kunna få styra de Goda eller de Onda sidorna i Sagan om Ringens filmer och att kunna bestämma egna öden åt folkslagen eller speciella människor. Men spelen har då egna saker åtskilda men roliga att spela allihopa ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xert6 Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Half-life 2 är ju nästan det bästa som finns nu ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Zelda classic 1.92 beta 183 :D :cool: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flash Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Jag tycker half life, grim fandango och gta serien :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Blizzards spel! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.