Gäst Golden Star Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Ja, men det ser fult ut att titta på nån som varit med i 2 år och se rank 3! håller med..dt e ju störande att se att man har fått en lägre rank, när man gjort många inlägg! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 (Shark @ 10/11-2004 11:47:23) Ja, men det ser fult ut att titta på nån som varit med i 2 år och se rank 3! håller med.. dt e ju störande att se att man har fått en lägre rank, när man gjort många inlägg! ;) mmm ungefär lika störande som att se:Fusk: 0 Recensioner: 1 som det står vid dig ;) Personer som deltar i alla fuskas saker tjänar mao på detta. Personer som endast skriver inlägg har fått mindre rank eftersom även fusk/recensioner räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 (redigerat) Admin riktigt bra system det här ;D .. Jag är en av dom 10 första här på fuska.se :D Har haft paus nu ett tag, ska komma in lite oftare nu igen ;D PS. står nykomling *ASG* PS.2. Jag är den 6:e medlem Redigerat 10 November 2004 av rinosaur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Ja, men det ser fult ut att titta på nån som varit med i 2 år och se rank 3! 2 år? >_>A tjena >_> Du har varit med i lite mer än ett år på detta... >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 (0013 @ 10/11-2004 14:34:14) Ja, men det ser fult ut att titta på nån som varit med i 2 år och se rank 3! 2 år? >_> A tjena >_> Du har varit med i lite mer än ett år på detta... >_> han tog bara ett exempel <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Men jag tycker att d e väldigt taskigt mot dom som ha kämpat fram väldigt mycke utan att spamma!Lixom första dagen när man äntligen lyckats komma fram te...tja, kanske te Elite four gamer((Eller va d kan va)), så andra dagen blir man helt plötsligt blir man nykomling!D e väldigt taskigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Och då jag hade blivit stabil så blev jag mittialt nykomling :angry: <_< , jag tycker att det nya systemet suger skit! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 (Arwen Undomiel @ 10/11-2004 10:53:56) Asså,ni tänker helt weird :S Är det roligare ju högre siffra det är på ranken Isåfall kan man ju göra så att man går upp en rank för varje inlägg,om det är det som räknas Elite Gamer e typ lika med medlem,så är det bara,du ahr lika mycket respekt fortfarande Hur mycket respekt man har, har inget med rank att göra. ALLA människor är värda lika mycket respekt. Och rank 2 är knappast samma sak som rank 5. Men ifall man gick upp en rank för varje inlägg så kan man ju säga så här när dom ändrar tillbaka till det gamla Jag har gjort 1000 inlägg vadå rank #5 elite gamer jag va f*n i rank 1000 5 e inget mot 1000 fattar du vad jag menar? :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.