mm det låter ganska omöjligt
ifall du inte kör "hitta nemo" eller nåt :lol:
mm det låter ganska omöjligt
1-2timar
:D själv spelar jag ganska så mycket värkar det som till skilnad från vissa andra här jag kan en skol dag sitta och spela 5-8 h. Men jag kan också sitta en hel helg och spela men det händer rätt ofta när jag tänker på saken. Men då så är man ju lite trött i skolan dagarna efter :rolleyes: !!!
:medieval: :kung: :medieval:
Ungefär 10 timmar om dan! :lol:
Blir nog för mkt i alla fall:P
HAr man ett nytt spel så blir det väldigt mkt typ 9-10 tim
1 timme ungefär också splear jag inte varje dag.. ;)
men när nya mk släpps här i sverige kommer jag lugnt spela det hela dagen lång :)
Jak II, Prince of Persia går att varva på en helg... Kanske MGS oxå...Splinter cell... Typ plattform och action... men försök aldrig med rollspel.... :wacko: Jag kunde inte varva Grandia II på en vecka... jag hade brutit foten och kunde inte göra annat än att slöa framför tvn... Men ändå misslyckas jag med att varva spelet... tog mig 9 dagar...mm det låter ganska omöjligt
Beror på vilket spel, men det kan väl vara runt 2-5 timmar som jag spelar, sen gör jag andra saker på datorn resten av dagen..
Fuska är beroende framkallande :(
Jag satt här i 5 timmar i lördas!...
Kanske någon timme i veckan...
Claudia, jag har också läxor ;) . Jag gör dom när jag kommer hem från plugget, tar bara någon halvtimme, timme. Sen sitter jag vid datorn, i vissa fall så gör jag läxan vid datorn också..
nästan inget
samma här fast jag spelar ungerfär 2-4 timmar när jag har skola (läxor)beror på om det e helg eller skoldag
på helg typ .. från 13:00 till 05:00 typ.. skoldagar spelar jag typ 2 - 3 timmar
på helgen ungefär 1 timmar (jag gör andra saker då t.e.x tränar mountain bike med min cykelklubb!!) :cool: :cool:
tjaa... ca 1-2 timmar om dan om jag hinner. :P
Jag gör nästan alla läxor vid datorn... men jag kan inte rå för att jag bara råkar kolla in fuska ett litet tag... sen så fastnar jag här! Dt går inte att bara kolla in fuska!Claudia, jag har också läxor ;) . Jag gör dom när jag kommer hem från plugget, tar bara någon halvtimme, timme. Sen sitter jag vid datorn, i vissa fall så gör jag läxan vid datorn också..
:huh: en timme läxor? min matte tar en timme, engelskan två timmar osv. Hur kan man göra alla läxor på en halvtimme? Appropå det! Jag behöver göra lite läxor nu.... eller ska jag spela lite? Nej, måste kontrollera begären!!! mÅtse... ahhhh! F*n.. jag råkade sätta på mitt PS2.. det gick inte att undvika... ;)
eh.. mina läxor går max på 10 min.. resten gör man på smårasterna i skolan... om vi inte har en inlämning eller ett prov..
spelar bara på helgerna jag hinner inte annars för jag har fotboll och innebandy träningar på dom andra dagarna
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in